maanantai 21. kesäkuuta 2010

Muuten tiesittekö että tv-uutisissa ei uutistenlukijalla oo koskaan housuja




On aika jännää että nyt kun saa rahaa päivän uurastuksesta johan sieltä sängyn pohjalta aamuisin noustaan, mutta kouluun jos olisi menossa ei millään pääsis ylös. Kyllä se raha tekee ihmeitä. :)
Sain tuossa perjantaina ensimmäisen palkan tilille ja sinne kilahti iloisesti 195e viikon työstä, kyllä mulle ainaki kelpaa :DD

Oli tuossa perjantaina myös jonkinmoiset tuparitpuparit ja voisin sanoa että mun osalta ainakin meni aaaivan eritavalla kun olin suunnitellu. Ei silti mitenkää kauheen ikäviä muutoksia tapahtunu mutta olishan kivempaaki voinu olla :oo
Tai eihän mulla mitään valittamista oo kun sain lauleskella taotaokin aamulla :DD

ja ei kannata uskoo kaikkee mitä kuulette musta :DDDDDD pojatheeei, ei saa suuttuu

minuuu kapula on myös edelleen hukasaa joten kaikki sen olinpaikasta tietävät tai arvuuttelevat henkilöt voisivat kertoa minulle olettamuksensa, kiitos arvostan <: ja tuli myös hieman muuta aineellista vahinkoa, mutta eihän se mitää merkkaa :DD



ja nyt olisi visainen kysymys kaikille eli esim kentsuöööööööööö MITÄS JUSSINA RAKKAANI <<:

meinasin värjätä hiukset taas tummemmaks, ja käydä kampaajalla koska nää on jo ihan hrveeeet :<< kaikkia kiinnosti ja kerron teille että jalkapallo on perseestä.

3 kommenttia: