maanantai 19. heinäkuuta 2010

Täällä on maailma herroja pullollaan, mutta vain sinut tahdon mä omistaa

JUU, hienosti karju meni juujuu :__D
eikai, olihan siellä iha sairaan mukavaa mutta juu..

Kassini hajotin ja hiukan ehkä jotai flunssan poikasta iski kun siellä yöllä kylmässä vähissä vaatteissa tallustelin, mutta hauskaa oli ja ensivuotta innolla odotan ! :DD


Tää kuukaus vielä töitä ja sitten on huimat yksitoista päivää kunnon kesälomaa!! pileitäpileitäpileitäpileitä 8)) ja sen jälkeen palataan karuun todellisuteen ja suunta kohti koulun penkkejä.. nyt harmittaa kyllä ku valitsin ton lukion koska siitä ei oo yhtään mitään hyötyä, lukion jälkeen oon vaan ylioppilas.. toisilla on jo ammatti ja ne voi alottaa elää elämäänsä mut mun pitää käydä vielä koulua että musta tulee oikeesti jotain, enkä oo pelkkä ylioppilas. Mitä sillä lakilla sitte tekee, ei yhtikäs mitään. joo onhan sulla sitte hyvä yleissivistys ja varmaan tiedät enemmän kun amiksen käyneet, mut mihin niitä kaikkia asioita elämässä tarvii. sulta ei varmaan koskaan tulla kysymään mitään ylihankalia matemaattisia yhtälöitä tai muutakaan kiva tietää juttuja.. toisaalta voihan lukiosta olla paljonki hyötyä jos päätänki yhtäkkiä suunnata johonki hienoon ammattiin ja meen yliopistoon ja musta tulee joku tohtori tai maisteri tai muu vastaava.. mutta toi on todella pieni mahdollisuus. lukio oli mulle vaa tapa kuluttaa kolmevuotta ja yrittää keksii siinä ajassa mikä musta tulee. ehkä keksin jo vuoden päästä mihin haluun ja haen amikseen :DD viivilsii..

kirjojen tilaamista en oo vielä ees harkinnu ja enkä tiedä ees kenen ryhmässä oon koska vilma-tunnukset on jossain piilossa :DDD hyvin alkaa tää mun lukio opiskelu (y)

mutta lukioonhan mennään pileitten, vanhojen tanssien, penkkarien ja abiristeilyn takia! :DD partipartipartiparti 8))






Kysyn sua uudestaan
Oltaisiinko kahdestaan
Anna mulle edes vähän
Lempeäsi tähän

Taidat olla ujo vaan
Ei mua torjuta



nyt täytyy muuten jotain kivaa ohjelmaa hiukan suuremmalla porukalla järkätä tohon elokuuhun, partihaard ;D

huomenna lauran kanssa turkuun töitten jälkeen :>


kalat on mulkkuja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti