lauantai 21. elokuuta 2010

Ei virheettömyys ole täydellistä



Loppukesäloma oli oikein mukavaa :)) sai nukkua ja nukkua ja nukkua ja pailata, eli kaikkea mitä halusinkin <:


Nyt on sitte lukio alkanu ja aika monta kertaa käyny jo mielessä että miksen menny amikseen. Oli vähän kurssien kanssa sählinkiä ja neljän päivät on ihan hirveitä O.o ja mielelläni vielä omistaisin muutakin elämää kun koulun mutta koulun jälkeen on niin väsyny ettei jaksa muuta ku tehä läksyt ja sitte nukkumaa, joten muuhun elämään ei oikeen jää aikaa..
Ens viikolla pitäis alkaa käymään Total Gymillä, en tiedä miten mun aika riittää kouluun, ystäviin, poikaystävään ja kuntoiluun o.O katotaan sitte miten paljon rupee stressitaso nousemaan..

Mutta on lukiossa paaaaljon kivempaa kun yläasteella (: tunnilla kaikki oikeesti haluu kuunnella mitä se opettaja sanoo eikä vaan istu pakosta siellä, suurin osa opettajistakin on ihan mukavia ja nyt sai alottaa ihan kokonaan puhtaalta pöydältä opettajien suhteen mikä on iha jees ainaki mun kohdalla :DD ainaki osaan nykyään panostaa ensivaikutelmaan :D Tunneillakin on paljon kivempaa kun ei aina oo samoja naamoja ympärillä ja kaikki ärsyttävät ihmiset ei aina oo samalla kurssilla.

Mutta silti amis houkuttelee edelleen koska olen laiska, hyvin laiska ja lukiossa pitää tehdä töitä o.o ja stressaan asioista liikaa, hyvin paljon liikaa, joten lukio ei senkään takia sovi mulle.. mutta siellä nyt ollaan seuraavat kolme vuotta, ehkä se tästä vielä tulee kivemmaksi kun on vanhat ja kaikki muutkin aktiviteetit (:

Isosisko muutta pois sunnuntaina ja vähän on haikeet tunnelmat. Toisaalta ihan älyttömän kivaa, sitten oon aina yksin kotona koska äiti on aina jossain luuhaamassa ja laura on enemmän ollu se auktoriteetti kuka sanoo millon pitää tulla kotiin joten nyt voin olla paaljon enemmän jokapaikassa (partipartipartiparti 8)) Toisaalta taas tosi tyhmää koska se on kuitenki isosisko ja muutta vielä aivan helvetin kauas :/ mutta hiukan ehkä kallistuu tonne plussan puolelle koska tätä on jo odotettu aika kauan 8)

Muutin tässä välissä takas kaupunkiinkin ja kyllä kaupungissa asuminen on mukavaa. Kaikki on lähellä ja voi vaan lähtee kauppaan kun tekee mieli jotain eikä kitua mieliteoissaan kotona <: JA siivosin mun huoneen ja löysin kakssataa euroo! 8)))) tällästä ei koskaan tapahdu mulle, hyvin mukava yllätys oli <:


Ja vielä vähän ihkuttamista, MÄ OON TÄLLÄ HETKELLÄ NIIIIIN ONNELLINEN ♥


Jos olisit laulu kirjoittaisin sinut pintaani
Omaan kylkeeni ylös sävelin
Kohisten hiljaa alkunuoteista viime tahteihin
Juurista latvustoon, ylös taivaisiin

Ja jos katoaisit nuotittaisin taivaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti